enta-3amel-eh

اهلا وسهلا بيك زائرنا !!!!
عزيزى الزائر / او الزائره العزيزه

نتشرف بيك سواء كنت عضو او زائر !!
ورمضان كريم

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

enta-3amel-eh

اهلا وسهلا بيك زائرنا !!!!
عزيزى الزائر / او الزائره العزيزه

نتشرف بيك سواء كنت عضو او زائر !!
ورمضان كريم

enta-3amel-eh

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
enta-3amel-eh

المنتدى ليس بعدد اعضاءه بل بترابط اعضاءه كاسره واحده

لو عايز ترفع ضغط الي ادامك Ousuuu11
 لو عايز ترفع ضغط الي ادامك Ooou10 لمزيد من الاخبار زوروا موقعناا ( ENTA-3AMEL-EH )  لو عايز ترفع ضغط الي ادامك 3804is10  لو عايز ترفع ضغط الي ادامك 410  لو عايز ترفع ضغط الي ادامك Alzya310  لو عايز ترفع ضغط الي ادامك 11215711  لو عايز ترفع ضغط الي ادامك Welcom10 اما تحب تسجل لازم يكون الباسورد مكون من (حروف وارقام) شكرا  لو عايز ترفع ضغط الي ادامك Hello10

لو عايز ترفع ضغط الي ادامك

المدير العام
    المدير العام
    Admin

لو عايز ترفع ضغط الي ادامك Empty لو عايز ترفع ضغط الي ادامك

مُساهمة من طرف المدير العام الأحد أغسطس 15, 2010 5:31 am

هات بخاخه مطهر ديتول و أمشى مع حد من اصحابك ، و كل ما صاحبك ده يمسك حاجه و يسيبها ... تروح راششها بالمطهر على طول على فكره مش بعيد يتخنق منك ويشربك شويت ديتول هههههههه.

كل ما حد من اصحابك يقول لك حاجه عيدها بصيغه سؤال ، مثلا هايقولك "مش أنا اتجوزت" قوله "أتجوزت؟!" هايقولك "اه الشهر اللى فات" قوله " الشهر اللى فات؟!" ..... و هكذا .

قول نكته طويله و لما تيجى عند آخر سطر و هو السطر المهم اللى فيه الأفيه و أعمل نفسك نسيته ، ولو حد غلس قوله : و الله كانت نكته جامده بس الظاهر أنى نسيتها .

و أنت واقف بتتكلم واحد من اصحابك برق عينيك فجأه و أسأله "سمعت؟!" هيسألك "سمعت ايه؟!" قوله ولا حاجه ... خلاص راحت .

• بعد عشر دقايق ، اعمل نفس الحركه تانى . مش بعيد يتجنن ..

& و انت بتتكلم مع اصحابك ، افضل مركز فى وش اللى بيتكلم اوى.

اعزم اصحابك فى حفلات ناس تانيه "عيد ميلاد او خطوبه او فرح ..." وخليهم يروحوا على اساس انه فرح حد قريبك بس بلاش تشفهم تانى يوم لانك بالتاكيد هتضرب هتضرب .

• لو واقف جنب حد من اصحابك بيعد فلوس و فى وسط ما هوا بيعد قول اى رقم عشوائى "862" .

• العب فى الوان التليفزيون لحد ما الصوره تبقى بنفسجى ، وتبقى الناس كلها لونها بمبى ، و اعزم اصحابك عالماتش عندك فى البيت .. و لو حد اعترض ، قوله "ما الحياه بقا لونها بمبى وانا جمبك وانت جمبى بمبى بمبى بمبـــــــــــــــــــــــــــــى " !!! .هتلاقى القلم نازل على وشك طرخ بوم .

• وانتم قاعدين بتتفرجوا على حاجه والنهايه المثيره قربت غير القناه قبل نهايه الفيلم او الماتش او المسلسل بخمس دقايق

لما تسأل واحد وتقله صح ولا غلط ..يقلك صح ..قله صح النوم .
    مضحك

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 3:34 am