enta-3amel-eh

اهلا وسهلا بيك زائرنا !!!!
عزيزى الزائر / او الزائره العزيزه

نتشرف بيك سواء كنت عضو او زائر !!
ورمضان كريم
enta-3amel-eh

المنتدى ليس بعدد اعضاءه بل بترابط اعضاءه كاسره واحده

لمزيد من الاخبار زوروا موقعناا ( ENTA-3AMEL-EH ) اما تحب تسجل لازم يكون الباسورد مكون من (حروف وارقام) شكرا

    قصة فتاة محترمة جدااااا . الحلقه 11

    شاطر
    avatar
    المدير العام
    Admin

    عدد المساهمات : 111
    نقاط : 330
    تاريخ التسجيل : 13/08/2010

    قصة فتاة محترمة جدااااا . الحلقه 11

    مُساهمة من طرف المدير العام في الإثنين أغسطس 30, 2010 11:08 pm

    وقف احمد مراقبا منى من بعيد, لم يرها هكذا من قبل , متفتحة
    كالوردة وسعيدة , تتحرك بين الفتيات في سرور, لطالما رآها مكتئبة او خجلي,
    ولكن لم يكن يشغل باله بملاحظة انفعالاتها حين لا يكون هو محيطا بها , ولم
    يسبق له ان رآها مشرقة هكذا, انتفض احمد, لقد ارتعب مما يحدث له .
    أ*
    جرى ايه ياسي ايمو انت بتعمل ايه؟ , لا, احنا ملناش في الدور دا , احنا
    بتوع خفيف خفيف , اه , بلا حلوة بلا لذيذة , طلعها من دماغك , لو هتشغلك
    اوي للدرجة دي يبقي نخلع من اولها
    لا , تشغل مين ياعم عيب عليك دانا
    ايمو برضه , هي بس غريبة شوية
    لا يا حبيبي ماغريب الا الشيطان , انت
    بيخش عليك الكلام دا, كلهم زي بعض ولا انت نسيت
    مانستش ولا حاجة , بس دي
    لازي البنات الي عرفتهم ولا حتى زي صافي
    بقولك ايه ,كان كفايه عليك
    صافي اوي , ونتعلم بقي ونتلم ونعرف ان طنطا زي فرنسا , كلهم عجينة واحدة
    بس
    دي .... مش عارف ....بص كده..... شكلها .... يعني حاجة تانية
    بلا تانية
    بلا تالتة , انت هتضيع نفسك عشان بنت , فوق كده ياسي ايمو وخش عليها واثق
    من نفسك
    عندك حق بلا كلام فاضي
    ايوه كده, قال شكلها قال

    **************

    اقترب
    احمد من موقع منى وصديقاتها , وهو يفكر , هل ستصده بعد ما قدم من
    اعتذارات؟ .
    التفتت منى فاذا باحمد بجانبها فأشرق وجهها بابتسامة , وقد
    عهدها مرتبكة دائما , الا انها بدت اليوم اكثر هدوئا وثقة.

    منى:
    ازيك يا احمد؟.
    أ*مبحبش حد يقولي احمد, قوليلي ايمو زي الناس متعمليش
    فيها مرتبطين
    احمد: الحمد لله , ازيك انتي؟.
    منى: تمام.
    وعاد
    الجميع للحديث , فانتحى احمد بمنى في حديث جانبي .
    احمد: اخبار الكورس
    ايه؟ الواد وائل بيفهم ولا....؟.
    منى: اه , الحمد لله , احنا لسه في
    الاول بس ربنا يستر نلحق نلم المادة قبل امتحان الترم.
    احمد: لو عايزة
    بجد حد يذاكرلك, البت شيرين ممكن تقسملك المادة وتساعدك فيها.
    منى: وعلى
    ايه , احنا متابعين كويس مع استاذ وائل.
    وبينما يتحدثان ,اقترب منهما
    شاب رقيع يتغنج في طريقة كلامه.
    ميمي: هاي منى , ازيك؟ , هاي يا ايمو.
    منى:
    ازيك يا ميمي؟.
    م*ودا وقته
    أ*ازيك ياخويا , ودا يطلع ايه دا
    احمد:.................
    قال
    لمنى بطريقة الكلامة المتهدجة المغنجة.
    ميمي:منى ,انتي ندلة.
    منى:
    ليه كده؟
    ميمي: انتي مش قولتي هتحولي معانا مجموعتنا , وطنشتي خالص, اخص
    عليكي بجد.
    م* انت ايه الي بتهببه دا,الله يخرب بياك هي ناقصة مياصتك
    ارادت
    منى ان تجيب الا ان سبق احمد بالرد في لهجة تحمل شيء من العدائية .
    احمد:
    على فكرة مينفعش انك تحول مجموعة عند وائل , مبيرضاش.
    أ* شيل نفسك وغور
    من قدامي,بدل ما اقلع الجزمة واعدلك بيها
    منى : معلش يا ميمي , المرة
    الجاية مش هحجز الا معاكو.
    أ* يا سلام انتي كمان
    منى تحاول ان تغير
    الموضوع.
    منى: انت عيان ولا حاجة , شكلك نايم ع الاخر.
    م* ولا انت
    طريقة كلامك بقت مايعة زيادة
    قال بدلع .
    ميمي: اه , خالص, انا من
    التوهان الصبح لبست تي شيرت اخويا الصغير حمادة.
    أ*تي شيرت اخوك الصغير
    ولا .....ياجماعة انا شيلتها عشان الرقابة....((حازم))
    منى: ياحرام .
    أ*
    ياحرام ايه انتي كمان , هضربك قلمين
    نادت على ميمي فتاة , فاشار لها
    برأسه ,ثم التفت اليهما.
    ميمي : انا همشي بقي يا مونى , باي يا ايمو.
    منى:
    باي.
    أ*امشي يلا يابن ال.................., مونى دي خالتك
    ********************

    أ*
    مالك ياايمو , انت قالقني على فكرة , متفكرش كتير بقي وارحمني
    لا , انا
    مش بفكر ان فيه حاجة لا سمح الله, انا بس خايف لا البنت تضيع منى ,الصبيان
    كترت حواليها , ولو شاورت عقلها هتلاقي انها حلوة وظريفة وان فيه ناس كتير
    احسن منى
    اوعى تقول كده, هو فيه احسن منك؟؟, دانت ايمو الي مصمص
    السمكة, حتة بت مفعوصة زي دي هتخوفك؟,ولا انت ميمي خوفك؟
    ميمي مين دا
    ابو لبانة , دانا كنت هاكله, الواد كان ناقص يحط ايده في ايدها وهو واقف ,
    ميمي ايه وبتاع ايه
    لا انت تجمد كدة وتوريني الايام الجاية هتجيبها ازاي
    , متشغلش بالك بحاجات تانية
    منا خلاص اخري كدة , عمري ماطولت مع بنت
    بالشكل دا, الا صافي طبعا, وبعدين انا خايف على نفسي زي ما بتقول, انا بقول
    سيبني منها , وبعدين لو شيرين او حد من الشباب عرف هيستنقصني , كلهم
    بيحترموها اوي , ومش اصول اعط مع قريبة حد منهم
    سيبك منها ازاي , انت
    عبيط؟ , انت تكمل زي مانت , وتسكت متجبش سيرة لحد, وبعدين ادخل عليها دخلة
    صح اليومين الجايين , وبس , انشا الله تسبت لنفسك انك لسه زي زمان , وبعدين
    تفك
    يعني انت شايف كده
    طبعا, انت عمرك ما طلعت من حدوتة خسران ,
    اوعى تخسر المرة دي
    عندك حق, انا هكمل والي يحصل يحصل
    مضحك

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 13, 2018 2:47 am